tirsdag 29. mars 2011

Barnevogna mi er stjålet!

Jeg er helt sjokkert! Barnevogna står, eller har stått i gangen helt til i dag....
Nå er den borte. Tyvene har tatt ut vognposen, regntrekket og myggnettet. Og tatt med seg bare vogna!
Den er stjålet i dag tirsdag 29 mars mellom kl 10 og 14. Håper noen som bor i byen kan hjelpe meg med opplysninger.
Her et bilde. Det er en Emmaljunga trille. Brun med ruter. Og den var ny i år....

Jeg er virkelig lei av alle prøvelsene vi skal bli utsatt for.... Nå er jeg bare trist og lei meg.

Nå blir jeg og Matilde sittende inne til vi forhåpentlig får noe igjen på forsikringen.
Så må vi kjøpe ny vogn.

Er det virkelig mennesker som er så frekke? Går inn i andres hus og tar eiendeler. Og attpåtil tar seg tiden med å knipse av seler for å ta ut vognposen, bøye seg ned og ta ut myggnettet som lå under vogna. Og legge det igjen i gangen. Hvem gjør sånt?
Jeg er sjokkert, forbannet og veldig lei meg...

8 kommentarer:

  1. Det var da bare helt utrolig frekt gjort! Får håpe vogna kommer til rette. Synd jeg bor så langt unna ellers kunne du fått låne en vogn av meg til du får deg ny. :( Trøsteklem fra meg *♥*

    SvarSlett
  2. Hva!? Er dette mulig?! tyveri uten like! Blir sinna av å lese dette:) Her gjelder det å passe på tingene sine...min mor fikk frastjålet vesken som lå 3 cm fra benet hennes en sommer! Hvordan DET er mulig fatter vi fortsatt ikke:) Og selvfølgelig uten resultat.

    SvarSlett
  3. Utrolig hvor frekke enkelte mennesker er!
    Får håpe du slipper å vente lenge med å kjøpe ny vogn.

    SvarSlett
  4. Huff, så utrolig irriterende! Håper du får ordnet opp i dette raskt! Du har forresten en kjempefin blogg, det er mitt første besøk på din blogg tror jeg... Kjempeinspirerende! Klem til deg på en sådan dag!

    SvarSlett
  5. huff, så trist! :( Det var ikke noe hyggelig gjort nei, kjønner du er trist.

    Her har treningen gått litt dårlig, var litt kvalm i går og vært ute på gå tur i dag(og hatt besøk). Så i morgen trener jeg :)
    Bra du er ute å går tur vær dag da.

    Håper dere får en bedre kveld :)
    klem Anette

    SvarSlett
  6. Kære Anita, Tak for din søde hilsen - er ikke selv så aktiv på bloggen for tiden - men jeg holder øje med alle jer andre ;0) Håber I havde en dejlig dag med Matilde - hun er godt nok én lille charmetrold - at dømme ud fra billederne.

    ØV ØV og tre gange ØV med den barnevogn. Tænk at der er nogle der kan finde på at stjæle sådan én - virkeligt frækt! Den er jo svær at undvære.

    - også god uge til dig.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Er det mulig? Skjønner godt du er både sjokkert og forbannet! Håper forsikringsselskapet er kjappe med oppgjøret, sånn at du og Matilde kommer dere ut igjen snart!

    SvarSlett
  8. Herlighet for noen frekke folk, at det går ann !!! :( Uff, får håpe den ikke er langt unna, og at du får den igjen på et vis. Barnevogner er ikke akkurat billige. Men hva får noen til å stjele en vogn liksom. Siden alt var tatt ut av vognen, kanskje det er barn som har tatt den med seg på en heisatur ?! Isåfall kan det jo hende dere finner den i nærområdet. Håper dere finner den, lykke til !

    Jeg ble veldig glad for gaven, alt passet perfekt her hos oss. :) Og den var jo så nydelig pakket inn. ♥ Tusen hjertelig takk vennen ! ♥

    Vi er heldige som har våre menn som tar godt vare på oss. ♥ Og du fortjener det beste Anita ! :)

    Her skinner solen fra skyfri himmel, men litt kjølig i været på morningen her. ☼

    Ha en nydelig vårdag, kose deg ! ♥

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙God klem˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

    SvarSlett