lørdag 19. mars 2011

Vil du være med på pakkelek?


For noen uker siden ble jeg med på en pakkelek.
Se alt dette fiiine jeg fikk av LENE med bloggen LIVET SOM SÅDAN. (http://livetsomsdan.blogspot.com/) Håper denne ble linket nå!

Så søte hjerter hun har sydd! Jeg ble så glad da jeg åpnet pakken :)


Nydelige kjøkkenhåndklær og kjøkkenklut i søte pasteller! Det liker jeg :):)


Her var lille-skatten syk, men den fine pakken skulle hun absolutt ha! Det var bare såvidt jeg fikk den tilbake :)


Om du vil være med, så legg igjen en kommentar under innlegget her :)
De 2 første blir med. Regler: Jeg sender pakke til deg, og du sender en pakke tilbake til meg etter du har mottat min pakke:)
Så legger du ut et innlegg, med link til bloggen min. Og sender deretter pakke-leken videre til 2 nye.
Spennende om DU blir med!

3 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med på denne, gøyal variant :) Så skjønne ting du har fått, de hjertene var bare kjempefine, herlige farger! *♥*

    SvarSlett
  2. Næmmen!:) Nå ble jeg superglad her, tusen tusen hjertelig takk:):) Jeg rekker ikke over alle de bloggene jeg følger og alle innlegg om dagen, da det går litt i ett, men dette gjorde virkelig dagen min:)
    Gleder meg til å titte inn hos Emily Rose og finne meg noe fint:)

    Jeg får desverre ikke vært med i pakkeleken denne gang, så velg neste på lista;)

    Ønsker deg en super helg:)

    Klem fra lykkelige Lise;)

    SvarSlett
  3. Jeg vil veldig gjerne være med på pakkeleken:)
    Spennende og gøy med noe nytt!
    Gleder meg:)
    Ønsker dere alle en fin helg.
    Klem Milla

    SvarSlett