fredag 4. juni 2010

GIVE AWAY


Da kommer en ny GIVE AWAY hos meg:)
Jeg trekker ut 2 vinnere som får hver sin premie!
Premie 1:
Rosa serviettholder fra SIA, servietter fra Kremmerhuset, håndkrem med lavendelduft fra Kremmerhuset, 1 dyftepose fra Kremmerhuset, 2 sandkakeformer og en HEMMELIG gave som jeg har laget

Premie 2:
Lite melamin brett, rød m/prikker fra Kremmerhuset, 1 skilt m/opphengskrok fra Kremmerhuset, 1 løper og 1 grillvott m/roser fra Miljøgården.
Regler er som vanlig:
1 lodd for kommentar under her
1 lodd for å legge seg til som følger
1 lodd for å linke til min GIVE AWAY på bloggen din, bruk det øverste bildet.
Dvs at du kan få opptil 3 lodd :) eks. Link og kommentar blir 2 lodd
Trekning 08 juli
LYKKE TIL!

56 kommentarer:

  1. Førstemann? Jeg tar gjerne 3 lodd, og ønsker deg samtidig god helg!! Flotte ting du har å gi bort. Venter i spenning.

    SvarSlett
  2. hei på morran,
    klart jeg vil være med her.
    flotte premier du har.linker jeg.
    ønsker deg en herlig helg vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei.
    Eg vil gjerne vere med på din Give Away.
    Flotte premier du har.

    Tar 2 lodd, for kommentar og følger.


    Ha ein strålande fin dag.

    SvarSlett
  4. Så gøy å finne nye blogger :)
    Er selvsagt med på give away!
    La meg til som følger, så det blir 2 lodd på meg. Disse linkene klarer jeg visst ikke å holde helt styr på, så det får bli med det :)

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  5. Så fine premier:) Jeg er gjerne med og tar 3 lodd.
    Ha en strålende helg!
    Klem, Randi

    SvarSlett
  6. Kjempefine premier!!

    Klart jeg vil være med!
    3 lodd til meg!

    Ha ei fortsatt super helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  7. Blir 3 lodd fra meg også :)

    http://frkhelene86.blogg.no/1275756315_05jun2010.html

    er linken til innlegget jeg har laget!

    Flotte premier - dette blir spennende :)

    SvarSlett
  8. Eg blir gjerne med på giveaway :))
    2 lodd - kommentar og følger

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  9. Flotte premier Anita:)
    Denne vil jeg også være med på.
    Tar 3 lodd jeg:)

    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem Milla

    SvarSlett
  10. Hei Anita,

    Jeg tar gjerne tre lodd, jeg.
    Har lagt inn link på: http://hilltop-house-no.blogspot.com/

    God søndag!

    SvarSlett
  11. Titteii! For noen nydelige premier! Jeg tar 2 lodd, linker til deg på siden min:)

    SvarSlett
  12. Pene premier! Ett lodd på meg :)

    SvarSlett
  13. Jeg er med:)
    1 lodd

    SvarSlett
  14. Nyyydelige premier! 1 lodd til meg?

    SvarSlett
  15. Jeg er med! 1 lodd til meg :D

    SvarSlett
  16. flotte premier du har denne gangen :)
    Slenger meg på med 3 lodd her jeg ;)

    SvarSlett
  17. Hei Anita :-)

    Vil veldig gjerne være med og tar 3 lodd :o)
    Da jeg ikke har blogg, har jeg delt linken din på Facebook veggen min c",)
    Ønsker deg en fin uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  18. Hei du.
    Flotte premier hos deg denne gang også:)
    2 lodd tar jeg, du er allerede i min bloggliste:)

    SvarSlett
  19. Så mye deilig det var HER da!SÅÅÅ mye,så mange,så flotte ting!Jeg vil gjerne vinne,og ønsker deg en fortsatt GOD SOMMER!
    Da tar jeg 2 lodd,for kommentar,samt legger det i min profil på Facebook!
    Beste hilsen Ulla-Mona Kauterud

    SvarSlett
  20. 1 lodd her,koslige premier

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Utrolig fine premier:) Dette vil jeg gjerne vinne:) 1 lodd:)

    SvarSlett
  22. 1 lodd på meg så kan det hende det kommer en premie til meg fra deg!

    ;-D

    SvarSlett
  23. Hei.
    Vil veldig gjerne være med i den flotte give-awayen din.

    3 lodd til meg.

    Mandagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  24. Følger og kommenterer, har desverre ingen blogg selv, 2 lodd på meg!

    Ønsker dere alle en riktig god sommer!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  25. Så mye fint! :)
    2 lodd på meg (kommentar og følger)


    Kirsti

    SvarSlett
  26. Jeg vil være med! To lodd på meg:)

    SvarSlett
  27. Så nydelig ting du gir bort!

    Jeg slenger meg med og tar 1 lodd =)
    Klem C.

    SvarSlett
  28. Så nydelig dette var.
    Jeg blir følger,
    jeg kommenterer og jeg linker = 3 lodd.

    SvarSlett
  29. Jeg har kastet meg på:) 2 lodd... Et bilde og en link på bloggen min http://moxas.blogg.no.. og en kommentar her :) Tvi tvi og krysser fingra! :) God helg!!

    SvarSlett
  30. Melder meg på og tar et lodd.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  31. Oj, det er klart jeg gjerne vil være med! :o) Max lodd til meg!! :o)

    Du har så flott blogg, alltid like inspirerende og avslappende å titte innom deg!

    SvarSlett
  32. Hej!

    Det er godt nok nogle fine præmier. Der deltager jeg da med 3 lod. =)

    Kærlig hilsen
    Natalie

    SvarSlett
  33. Heisan du. Jeg hiver meg også med her. Koselig blogg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  34. Kari-Anne Brubak21. juni 2010 kl. 04:13

    Hei, Så nydelige premier. Blir 1 lodd for meg:)
    Vennlig hilsen Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  35. Så koselig at du fant veien inn til meg:)
    Prøver lykken hos deg jeg også:)

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med.
    2 lodd til meg.
    Takk.

    SvarSlett
  37. Hei - koselig og variert premie, jeg tr gjerne 3 lodd :) Ønsker deg også velkommen til å delta på min give away :)
    Hilsen Trine

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med (trodde jeg allerde var både følger og hadde kommentert...gullfisk)! Tar 3 lodd, takk!

    SvarSlett
  39. Stilig candy!! Denne vil jeg veldig gjerne være med på ;)
    Tar 3 lodd jeg - skriver her, lagt meg til som følger og har lagt link og bilde i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  40. Så flotte premier,
    jeg vil gjerne være med :)
    Er 1 lodd da.

    Hilsen Anja
    anja.madsen@online.no

    SvarSlett
  41. Supre premier, likte egentlig 2. premien best!

    Elise
    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett
  42. Så flotte premier! Jeg tar 1 lodd, og vil gjerne vinne premie nr. 1.

    Ha en flott somemr!!!

    Klem fra Camilla

    Min mail: privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  43. JA TAKK, gjerne ett lodd.

    Beste hilsen Ola H.

    SvarSlett
  44. For en vidunderlig blogg, og for noen fine premier. Begge avr flotte, kanskje den første finest?

    Jeg tar ett lodd.

    Hilsen Runne Malaika

    SvarSlett
  45. JA, jeg vil gjerne vinne. Flott blogg du har, fortsett med den!


    Mvh
    Julie S.

    SvarSlett
  46. Å, la meg få ett lodd og vinne - please...

    Klem fra Jonette

    SvarSlett
  47. Jeg vil også gjerne være med. Venter i spenning!

    Klem fra Rosa

    SvarSlett
  48. Ja takk, et lodd til meg. Pakkene du har satt sammen, er så delikate at de nesten kan spises opp:-) Gid jeg vant en av dem...

    SvarSlett
  49. Så flotte premier. Tar gjerne 3 lodd jeg. :-)

    SvarSlett
  50. Jeg er med på din herlige give away og tar tre lodder:)

    SvarSlett
  51. Jeg er gjerne med i den fine giveawayen din med 3 lodd. Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/giveaway-hos-anitas-hverdagsliv.html

    Jeg har også noen konkurranser hos meg om du vil være med, og i kveld kommer det enda en med stelleveske som premie :)

    God sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  52. 1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  53. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o)

    Har linket give awayen på bloggen min her: http://hekle-hulen.blogspot.com/p/give-aways.html

    Jeg har forresten en give away på bloggen min, om du vil være med:o)

    God sommer!

    SvarSlett
  54. Jeg tar ett lodd!

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Så utrolig koselige premier i blogglotteriet ditt :)
    Jeg frister lykken med ett lodd.
    Ha ei strålende helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett