fredag 11. juni 2010

Supermamma?


Nei, det er nok ikke meg dessverre....Skulle ønske jeg hadde superkrefter ja :)

Med 5 barn og en mann på jobb er det nok å gjøre. Minstepien er kun 2,5 mnd og trenger jo sitt. 1 i barnehage(skal kjøres og hentes) 2 på barneskole(hjelpe med lekser) og storepien i ungdomsskolen. Drømmedagen min ser sånn ut:
Stå opp frisk og UTHVILT kl 05.00 om morgenen for å bake brød eller rundstykker til alle.
Vekke barna, spise en GOD og SUNN frokost sammen i FRED og RO! Sende mannen på jobb med et kyss og et ønske om en god dag(det klarer jeg) Sende barna på bussen til skolen, og kjøre lillepien på barnehagen. Gå en laaang tur med minstepien. Hjem å vaske kopper, og rydde hus. Vaske hus. Vaske og henge opp minst 3 maskiner med klær(brettes PENT sammen og legges på plass om kvelden)Forberede en god og næringsrik middag som er HJEMMELAGET fra bunnen av. Hente lillepien i barnehagen. Lage middag. Spille noe sammen med barna...eller leke/tegne....Lage et hyggelig kveldsmåltid. Sende de søte og rene barna i seng etter tur. Og selvfølgelig legger de seg ned og sover UTEN protester!
Innimellom dette skal jo minstepien ha mat,bleieskift,og kos....

Kvalitetstid med MANNEN! Og i seng...
Dette hørtes jo rent så idyllisk ut, men er nok ikke meg...:) Dette er nok supermamma!

Noen som har det sånn? Finnes supermamman........Eller er det bare i våre drømmer hun ekststerer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar