onsdag 9. juni 2010

Minner om min GIVE AWAY


Vil bare minne om min give away...

Alle kan delta :) Se på siden for informasjon!


Skulle ønske jeg hadde litt bedre tid...Rekker ikke over alt dessverre. Har flere prosjekter på gang samtidig som vi holder på å pakke Ined ting og tang. Har også kjøpt meg et lite salongbord som jeg har ønsket å finne lenge. I går var jeg den LYKKELIGE finner av bordet MITT :) Fant det på gjenbrukshallen til den nette sum av 200,- Vet ennå ikke hvor jeg skal ha det, he he....

Jeg er så glad for alle hyggelige kommentarer fra dere :) :) Beklager at jeg ikke rekker å svare alle med det samme...Men prøver å titte innom dere alle og legge igjen et spor etter meg :)

I kveld skal jeg på kino! Endelig... Sammen med min venninne LINN... Da blir det Sex & the City på oss i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar