torsdag 3. juni 2010

Give Away, Pavlova og Rett Hjem...


I kveld laget vi oss PAVLOVA...Rett og slett fordi vi hadde LYST! En stor skål på 2 mennesker..barna ville ikke ha! Så nå sitter vi her med halvfull skål igjen. Så synd at det ikke kan spares til i morgen....den blir ikke noe god da.

I dag dumpet Interiørmagasinet RETT HJEM ned i post-kassa mi :) For sikkerhets skyld BÅDE utgaven i Bergen og i Rogaland :) I dag fikk jeg en "pokal" potteskjuler av min mamma. Hun mente den ville passe bedre hos meg :) Tusen takk mamma :)
Det kommer informasjon om min GIVE AWAY i morgen! Tenk...det har vært over3000 besøk til meg på en mnd! Jeg hadde ikke trodd det da jeg startet å blogge i begynnelsen av mars i år! Takk til dere som er innom...Jeg setter VELDIG stor pris på dere. For uten besøk ville det ikke vært like morsomt å blogge!
Det har vært litt travelt her hos oss...Har heller ikke hatt tid til å besøke nye følgere eller svare på kommentarer....Men det blir!
Må bare tilføye at Silje skal levere reklame, og IKKE aviser som det kan se ut som i forrige innlegg :) Og hun GLEDER seg til å starte :) Tenåringer vet jo hva de skal bruke pengene på he,he...

2 kommentarer:

  1. Er så mange som bloggar om denne Pavlova, og eg vert like søtsjuk kvar gong, så trur nesten eg skal teste den ut på dei andre i heimen her.

    Den var nydeleg den pokalpotteskjularen du hadde fått deg.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk kake, den så god ut! :)

    SvarSlett