torsdag 10. juni 2010

Bruktfunn og noe fra Princess...

Jeg har kjøpt trekasse og tre-brett fra Princess. Samt 2 spisebrikker i serien Mathilde.

På trekassen har jeg satt på stickers som jeg fikk fra HILDE HEIMDAL! Jeg tenker å ha små krukker med blomster i hvert rom... Kanskje Tusenfryd :)

På brettet skal jeg lime stickers som jeg har vunnet fra HILDE... "Brød" Kommer senere en dag :)
Skåler fra Green Gate...Kjeksene som er i den ene skålen fås kjøpt hos Europris..Jeg husker at jeg spiste sånne da jeg var liten jente....Vekker barndomsminner, jeg kalte de for "is-kjeks" he,he...
Jeg fant disse lekre frukt-skålene fra Figgjo-Flint på Gjenbrukshallen her i byen...Har ikke bruk for de, men måtte ta de med allikevel :)

5 kommentarer:

  1. Veldig fint! Jeg har fått stickers med Tro-Håp-Kjærlighet fra Hilde Heimdals butikk.
    Den skal jeg sette på MIN kasse med 4 rom. Der har jeg nemlig pelargoniastiklinger, og de trenger sikkert litt tro, håp og kjærlighet for å vokse. Hmmm, DET kan jeg jo lage et blogginnlegg av..... Takk for tipset.

    SvarSlett
  2. hei.
    åå så fint det ble med stickers der,flott.
    skal si du var heldig som fant disse frukt tallerkner å,de var så vakre,leter etter noen sånne jeg å,.
    moro å finne sånt.
    ha en flott dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Nydelig!

    De fatene var du jammen heldig med, flotte og et skjønt mønster!

    Ha en flott dag, klem fra Marianns Smykker:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint å se,ja det er fint med stickers,passa veldig godt på den kassen. :)Klem.

    SvarSlett
  5. Supermammaen er nok bare en myte. Jeg har aldri vært borti noen som klarer det med 5barn hver eneste dag. Innimellom kanskje man får litt ekstra energi og vil gi litt ekstra, men med 5barn skjønner jeg godt at tiden nok ikke strekker til. Mye man vil ha gjort men...

    Synes det er utrolig flott at dere har 5barn, litt av en bragd =)

    Klem C.

    SvarSlett