tirsdag 12. april 2011

Ny header! Og nye blader!


Disse 2 bladene er helt nye på markedet, og derfor kom de nå med en introduksjons-pris. Noe jeg synes er SUPERT :) Da får vi sjansen til å se hva slags blad det er, og om det er noe for deg. Jeg kjøpte nemlig det nye STELLA som kom for ikke lenge siden, og det var IKKE noe for meg! Men betalte rundt 30 kr for det, og det går an.

Nå har jeg prøvd meg igjen, og først ut var TARA SMAK! For en herlig forside!!! Bare forsiden gjorde at jeg ville kjøpe dette :) Men jeg ble veldig positivt overrasket, og har lyst å kjøpe neste også! Fine artikler, innbydende bilder og gode oppskrifter(har ikke prøvd de ennå, men de ser enkle og gode ut)
Første utgaven av TARA SMAK ga meg faktisk lyst til å abonnere på bladet, men jeg vil vente litt og se hva neste utgave kan by på :)
Jeg vil anbefale dere å ihvertfall se igjennom TARA SMAK, og om du bestemmer deg for å kjøpe det koster det kun 39,- som intropris!

Så var det ALT FOR DAMENE!Kjøpte dette for 25 kr! Herlig pris, ikke sant :)
Jeg leter egentlig etter et "dameblad" som passer meg! Jeg er 35 år, husmor. Jeg har 5 barn, så hverdagen går stort sett i BARN :)
Jeg likte dette bladet! Ikke noen WOW effekt for meg, men helt greit :)
Jeg tror bare jeg vil anbefale dere å prøve ALT FOR DAMENE! Når det koster kun 25 kr, så er det absolutt verdt det. Innholdet er klær, sminke, litt interiør og mat. I dette nummeret får du i tillegg med et påskedrama på 12 sider!
Jeg likte godt "Vårens store veskeguide" og artikkelen om "Norges 40 råeste damer over 40 år"!



Min eldste datter Silje har laget ny header på bloggen min, i anledning påsken :)
Jeg synes den ble fin! Hun holder også på med en ny "hverdagsheader" til meg...Har laget flere til nå, men mor er så kresen sjø!
Artig å få hjelp av sine håpefulle, når mor ikke er så veldig teknisk anlagt, hihi

Så har Silje laget muffins i går kveld! Nam sier jeg bare :)
Bilder kommer senere i dag, men helt øverst får dere en liten smakebit ;)

Ha en fin dag, og tusen takk for koselige hilsner :) Jeg blir så glad!

8 kommentarer:

  1. Kos å få hjelp av sine barn.
    Ble veldig fint.
    Ha en flott tirsdag og Påske.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Flink jente du har;) Headeren var kjempe skjønn=)

    SvarSlett
  3. hei anita:)
    Flink silje da, du må være stolt av den jenta:D
    vi kommer i konfirmasjonen:)

    nina:)

    SvarSlett
  4. Takk Nina :)

    Ja, er veldig stolt av henne. Hun er flink, snill, omtenksom og hjelpsom :)
    Så koselig at dere kommer i konfirmasjonen hennes! Jeg er så spent :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Jeg er enig med deg at Tara Smak var fint. Men jeg er gjør som deg holder meg litt før jeg abonerer for å se om de klarer å holde samme nivå fremover. Det første baldet var i allefall verdt både å bruke tid og penger på synes jeg.

    SvarSlett
  6. Super fin header du har fået lavet ;0) Fortsat god dag. Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Kjempeflott header! Flink jente du har!
    Tror jammen me jeg skal prøve meg på Tara Smak. De makronene så farlig gode ut ;-)

    SvarSlett
  8. Takk for tips! Da kan æ kjøpe mæ påskeblader.E enig med deg at det e vanskelig å finne et blad som fenger! E temmelig lei av det some e på markedet. Bruker å abonnere på "Familien" hver høst for de har mye gode tips før jul..og hos husbonden får jeg abonnent på engelske "SHE" hver jul, der er det mye å lese. Bruker også å lese Hendesverden.dk på nett, greie nettsider, stikk innom og titt:-)Lykke til, klem

    SvarSlett