mandag 22. mars 2010

Forvirret.....


Noen som kan fortelle meg hvordan man legger seg til som følger??? Trodde jeg hadde gjort det når jeg setter bloggen deres under min liste over blogger jeg følger.... Hmm

Eller er det nok???


Så kunne jeg tenke meg å ha teller for å se om det er noen innom min blogg, og event hvor mange :) Litt artig å vite det :D Noen som kan forklare meg det da???


Som nevnt tidligere, er jeg ikke noe computer-geni akkurat! Men lærer undereis, med litt hjelp.

Jeg måtte jo ha hjelp av min datter på 13 år til å legge inn bilder den første uken, så da jeg klarte det selv uten hjelp jublet jeg, he he.


MEN... Takknemmelig for hjelp av dere som eventuelt er innom :D :D

1 kommentar:

  1. Hei Anita
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, du ligger deg til som følger hos den bloggen du ønsker å følge, og du finner igjen dine følgere i overstikten din.Min teller laget jeg her:http://www.pax.com/free-counters.html.... Her velger du en variant, vis du vil... ellers så kan du se mine linker på min side......
    Herlige bilder av søte påskeharer!!
    Klem Linda

    SvarSlett