mandag 8. mars 2010

I vår lille leilighet.......

...er det lite plass! Til både oss og "ting og tang". Derfor vil det ikke komme noen bilder interiør-bilder herifra. Og jeg lengter sånn etter å få pakke opp alt jeg har lagret i kasser!!!


Jeg har et Green-Gate service i turkis som vi pleier å spise av i helgene.. det får meg i så godt humør :) Og masse "dill" som min samboer mener vi klarer oss utmerket uten! Små hjerter å henge opp, kroner, T-lysestaker i forskjellig størrelse og utforming. Men han liker godt ting som er gammelt, men ikke slitt og ødelagt. Vi har en gammel sjenk i heltre, som er arvegods. Den er lutet, og kommer til å forbli det også. Vi har 2 lenestoler som skal pusses opp etterhvert, et skrå-skap jeg har fått av min mormor, en sjenk i samme stil som er kjøpt på gjenbruk til 300,-. Så har vi fått et nydelig møbelsett av min samboers farmor. Alt ble håndlaget på et lokalt snekkerverksted til hennes foreldres bryllup! Det er seng, 2 stoler, vaskefatkommode og sjenk m/speil oventil. Jeg gleder meg som et barn til å innrede med det!


Opp gjennom årene har jeg også fått litt ting fra min mormor og etter mine besteforeldre. Ting som bare har fått plass inne i skapet. Ting som jeg NÅ skal sette større pris på! Det har en historie og det er i akkurat rette stil som jeg liker. Så må tiden gå fort og det rette hus dukke opp!




I mellomtiden får jeg bare nøye meg med å se på noen bilder fra i fjor..........

1 kommentar:

  1. Koselig ja:) Blir godt å komme seg i større hus kan jeg tenke meg:)

    SvarSlett