onsdag 31. mars 2010

Endelig er ventetiden over.......

Endelig kom hun!

Vi har fått oss en liten påskebaby :) Hun skal hete MATILDE.....
Vannet gikk halv fem natt til torsdag, og da gikk turen rett til fødeavdelingen. Men det tok jammen sin tid før noe skjedde. Først måtte jeg ligge i sengen fram til kl 12-tiden fordi hodet ikke var festet, bare det er jo kjedelig! Så gikk vi og ventet, og ventet... Og ventet!

Først i 9-tiden på kvelden begynte det å ligne på rier, så jeg regnet med at det ville skje noe den natten ihvertfall. Og kl 03.38 kom hun i rakettfart! 3920 gr og 51 cm! Vår lille datter var endelig kommet til verden!! Fredag 26 mars 2010, på termindato!
Far er tydelig forelsket i sin nydelige datter, og klarer knapt å gå ifra henne :) Det er godt vi har påske fri nå!
Matilde er snill som en engel... sover og spiser. Gråter nesten aldri!

Nå føler jeg meg så heldig! Jeg har 5 velskapte og snille barn.

1 kommentar:

  1. gratulere med en nydelig liten jente,
    såå deilig det er over å alt gikk fint,
    ønsker dere en flott påske alle sammen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett