onsdag 24. mars 2010

Neste prosjekt....

Dette er mitt neste prosjekt... Tenkte jeg skulle prøve meg på litt forskjellig nå som lysten og tiden er der :)
Jeg vil ikke si hva det er, for noe av det skal være en gave ;)

Men jeg er spent på resultatet!

Har også bestilt meg noe stoff fra Panduro, så nå skal det begynne å syes her!!!

Har bestemt meg for å prøve på å sy puter som vi skal ha i den hvite hagebenken som vi SKAL kjøpe denne sommeren. Har ønsket meg hvit hagebenk i bortimot 10 år nå.....Og mannen sier "jeg" skal få det i år :D ENDELIG!

Tilbake til putene mine da, så må jeg nok hente inn ekspert hjelp da jeg ikke har sydd noe siden jeg gikk på skole! Men min samboer har en flink farmor som jeg har tenkt å spørre om hjelp :)

Man får ikke til noe før man prøver!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar