mandag 15. mars 2010

Vår i vinduskarmen....




Og vinter ute......


Snøen fortsetter sitt marsjtog. Jeg kan ikke huske sist vi hadde så mye snø! Jeg var ihvertfall ikke gammel! Det er mye gøy med snø, men nå synes jeg det er nok... Tilog med barna synes det er nok med snø nå. Vi har jo vært veldig heldig med å få Hvit Jul, og skiføre langt ut på nyåret. Så jeg liker ikke å klage, MEN JEG VIL HA VÅRTEGN NÅ!!!




Imens får jeg vel bare nøye meg med å ha vår i vinduskarmen.


Har kjøpt meg en St.Paulia i dag. Synes de er så søte....


Men her inne i Blogglandia er det jo så populært med Pelargonier. Har faktisk aldri prøvd meg på de, så nysgjerrigheten min er herved vekket!


Neste gang jeg skal ut på gartneri eller blomsterhandler, så må det vel bare bli med en Pelargonie, eller to :)




Jeg har vært på skattejakt og hobby-shopping i dag. Sammen med Camilla(Milla`s forunderlige verden) Har funnet MYE som jeg skal avsløre i morgen........


Kommer med bilder og beskrivelser!


Har vært med minstegutten på svømmetrening i kveld, så jeg er litt sliten. Orker ikke å lage noe "arrangement" for å knipse gode bilder.


Skal også knipse flere påskeegg i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar