tirsdag 9. mars 2010

Blogglandia

Da jeg opprettet blogg visste jeg fra før at det var mange bloggere her inne... Men jeg går innpå den ene flotte bloggen etter den andre og det tar aldri ende! Så mange flotte hjem, og de fleste får framhevet med gode bilder også. Og mange gode tanker om forskjellige ting mellom himmel og jord. Jeg blir veldig inspirert, både ved å lese og se på bilder. I går feks kom jeg inn på en blogg til "hjemmebest". Hun har dekorert påskeegg, og det var også samme tanke jeg hadde for denne påsken. Men høygravid og dårlig til bens, samt noe uinspirert for tiden så slo jeg det fra meg. Og har i tillegg pakket bort alle scrappe-sakene mine!

Men jeg ble faktisk ganske gira på å få til dette selv nå! Så i morgen skal jeg ut å kjøpe meg litt stæsj for i det minste å prøve med noen få egg. Jeg har lyst å gi bort til familie og mine gode venner som en liten oppmerksomhet til påske :)



Konklusjonen er at man blir kreativ av å lese om andres kreativitet!!!

Og sånn er vi alle her inne med på å hjelpe hverandre og inspirere hverandre.



Jeg vil bare vise dere hva min søster har laget til meg. En kjempesøt pose til å ha feks talglys i.

Med bilde av barna mine på :D

Og til jul i fjor fikk vi en pute(som jeg har pakket ned, og dessv ikke kan ta bilde av), med nostalgisk trykk og blonder. Jeg blir veldig glad for å få noe som er laget med kjærlighet.



Som det å få gaver som barna har laget. Blir så rørt at tårene spretter fram. Og de tenker også med hjertet når de kjøper gaver har jeg funnet ut.

Til jul fikk mannen en båt av guttene, fordi de vet at han er så glad i båter. Er det ikke søtt?

1 kommentar:

  1. Koselig at du likte hjerta mine :) Koselig blogg du har :) Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett