lørdag 20. mars 2010

Påskegodt, påskelys, og påskestemning....

Har vært på en aldri så liten shoppingrunde i dag...

Var på Plantasjen og kjøpte gule kubbelys, tulipaner i krukke og en søt, romantisk liten blomsterpotte. (skulle bare ha lys, og ta en aldri så liten titt på resten) Og duftelyset til 29,90 med romantisk duft ble også med på kassebåndet!

Har prøvd å lage litt påskestemning i heimen nå, og tatt litt bilder. Fant ut at vi må ha noen små kyllinger også, og noen duker. All påskepynt vi har er pakket bort... i en eske.. et sted :)

Jeg har egentlig aldri vært noen stor fan av å pynte til påske egentlig. Men blir så utrolig inspirert av å se på andres påskepynt inne på bloggene, så vil henge meg på jeg også :)Fant ut at jeg skulle ta i bruk det gamle speilrefleks kameraet jeg hadde liggende.... Og for en forskjell på bildene det ble!!!! Så heretter får jeg bare dra rundt på en stor kameraveske, hihi.

Vi har også kjøpt bleier, såper,shampoo og div til babyen skal komme... Greit å ha noe klart hjemme. 6 dager igjen til termin i dag!

På dagligvare-handle-turen vår ramla jeg over et nytt blad!
Det heter ISABELLAS og er om hage, interiør og mat. Akkurat perfekt, tenkte jeg og la det i handlevogna. Siden BoligPluss ikke kom i posten i dag heller, får jeg kose meg med dette i helga :) Mye interessant lesning, synes jeg......

Ønsker alle som er innom en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Koselig!
    God helg til dere også :)

    Klem Rita

    SvarSlett
  2. Koselig med påskestemning Anita:)
    Må vel skje noe på babyfronten snart også...!
    Lykke til da,om det skjer noe før vi snakkes:)
    Ha en fin uke.

    Klem Camilla

    SvarSlett