torsdag 4. mars 2010

Første innlegg i min aller første blogg!!

Jeg har tenkt lenge på å opprette en blogg for å fortelle litt om meg, mine og hva vi holder på med i hverdagen vår. Nå har jeg kastet meg uti det, og så får vi se hvordan det går :)

Dagene går med til oppussing.. babyen er ventet 26 mars, og mye skal være på plass til den tid.
Jeg går med bekkenløsning, og klarer så vidt å stavre meg rundt i den lille leiligheten vår.
Det betyr at mannen må holde på alene, uten noen hjelp fra meg.
Vi skal alle være glad når leiligheten står klar for salg :)
Jeg har også noen snille barn som gjør hverdagen lettere. De vasker kopper og støvsuger gulv.
De har også lært seg å vaske klær og henge opp. Englebarna mine :)

Det går mot lysere tider.... om bare det kunne slutte å snø! Jeg føler sterkt for å se vårtegn nå.
Har vært å kjøpt meg tulipaner, og noen andre blomster til å sette i vinduskarmen. Men egentlig så lengter jeg mest etter å pynte i nytt hus. Så det blir noen halvhjertelige interiørinnslag her hjemme for tiden, he he.

Så venter vi alle på siste tilskudd på stammen... Når kommer babyen og blir det jente eller gutt?
Lillepien er hellig overbevist om at det er jente, hun skal ha alt rosa tøy som finnes. Hun gleder seg voldsomt til å bli storesøster. Guttene i midten vil ha en gutt! Og storepien ønsker at det bli en jente. Vi som skal bli foreldre, håper bare at den lille ikke kommer før planen :D

Nå er jeg det man kan kalle ei kløne på data, så jeg håper dette ser greit ut. Håper også å få satt inn masse bilder så snart jeg finner ut av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar