fredag 19. mars 2010

Helg......

Helgen er her......


I dag blir det tomt hos oss, barna drar til sin far. Det føles alltid så tomt hele denne dagen fordi jeg vet at de ikke kommer hjem fra skolen. Helt fra de går ut døra om morgenen, er savnet der.....

1 uke igjen til termin i dag! Hver kveld når jeg legger meg, er jeg like spent på om det vil skje noe denne natt! :) Jeg er spent, men gruer meg også. Mitt femte barn, men første gang jeg gruer meg til fødselen :D Jeg vet jo at alt er glemt så snart den lille er lagt på magen min, og i får se henne eller han, men er nok dessverre blitt noe pysete med årene!

Ute hører jeg måseskrik... en form for vårtegn det også, he he.
Lengter etter å komme meg ut for å se i naturen nå. Lengter etter å få så frø som skal spire...

Håper vi rekker å komme oss i orden før sommeren tar slutt. Siden jeg fikk interessen for hage-arbeid i fjor, lengter jeg etter å få fortsette der jeg slapp.


Mine "ute-sysler" har alltid tidligere dreid seg om stallarbeid, da jeg har drevet med oppdrett av shetlandsponni. En herlig ponni-rase!! Men pga jeg ikke har gård lengre så fant jeg det umulig å fortsette, dessverre. Ponniene har gitt meg mye, og stor glede. Og hjulpet meg gjennom tunge tider. Noen av de har også vært mine beste venner.


Jeg kommer til å lage en egen side for hestene "mine" etterhvert. Hver og en har betydd mye på hver sin måte.




Uff, ble litt sentimental her nå... Savner de utrolig mye, også arbeidet som fulgte med!


Reiste på utstillinger med de også, og møtte mange trivelige mennesker. Savner også det.




1 kommentar:

  1. hei.
    åå nå nærmer det seg skjønner godt du gruer de,men det går bra skal du se,men som du sier,man blir mer pysete med åra,jeg fikk silje når jeg var 38.å da grudde jeg mye mer enn med de andre 2..
    ble keisersnitt på meg,1mnd før tia,gikk så fint det å,
    bruk de smertestillende de tilbyr deg,mye fint de har som virker godt.
    spennende,gleder meg til å se den lille,
    tenk et nytt lite liv,herlig..
    lykke til.
    å så koselig med de hestene dine.
    ta tid til deg selv nå,å slapp av masse.
    klem fra sylvia

    SvarSlett