søndag 14. mars 2010

Sola skinner.....

Sola skinner her hos oss! Kjempefint vær å gå tur i, og barna leke i nysnøen som har kommet i løpet av helga..... Men jeg kommer meg dessverre ikke ut på tur. Utrolig hvordan man savner noe, når man ikke kan få det :) Jeg får bare glede meg til jeg kan ut å trille med min lille baby, forhåpentlig om bare noen få uker :)

På fredag kjøpte vi påskeliljer til å ha i vinduskarmen. Og i går så jeg den første blomsterknoppen komme fram. I dag er det blitt en liten blomst :)
Mine favorittblomster er tulipaner og liljer. Tulipaner gjør meg så glad! Sarte rosa, mørke rosa lilla, rød ,gul...... Og roser, men de synes jeg er finest når de får stå ute i hagen :)

I kveld får jeg endelig tatt bilder fra loftet! Så det kommer mere senere....

1 kommentar:

  1. Kos med påskeliljer!
    Har kjøpt meg to krukker jeg også. De blomstrer og pynter opp på kjøkkenbenken:)

    SvarSlett