tirsdag 16. mars 2010

Gårdsdagens skattejakt!

Resultater fra gårdsdagens skattejakt kommer her. Selv var jeg meger fornøyd, og gleder meg til neste gang. Nå har jeg jo ikke plass å sette fram noe som helst av det jeg handler inn til hus og hjem for tiden, så alt blir bare pakket bort foreløpig. Men artig likevel!Fant dette lekre fatet, i noe som de kalte "etterkrigs-sølv", men det minner litt om tinn.
Osteklokken fra House Doctor passet perfekt oppå!


Disse små "sølv-fatene" betalte jeg 30 kr for tilsammen.
Fant 2 søte salmebøker fra henholdsvis 1948 og 1926. De skal jeg ha til pynt i på et fat og sammen med noen lys og lysestaker tenkte jeg.
Betalte 20 kr pr stk.
Dette nydelige bildet tenker jeg å ha på lillepien sitt barnerom etterhvert. Det viser en mor med sine 2 barn, som gjeter 2 lam. Søtt motiv :)
Det jeg er mest fornøyd med er dette nydelige brettet i sølvplett.


3 kommentarer:

  1. Kjempefine! Hvor har du handlet?

    Rita :)

    SvarSlett
  2. Gjenbruksbutikken i Langveien.
    Men du får også kjøpt mye fint på Gjenbrukshallen på Hagelin til en veldig rimelig penge :)Men må lete litt og løfte på litt der da.

    SvarSlett
  3. Mye fint ja:)
    Er veldig fornøyd med mine funn jeg også. De fatene og brettet du kjøpte var lekre!
    Vi får ta oss en tur på Hagelin om ei stund. Utrolig hvor mye fint folk kaster nå som våren kommer og vårrengjøringa setter igang:)

    SvarSlett