tirsdag 9. mars 2010

Hjerter, hjerter.......




Jeg har tidligere bestilt 3 hjerter fra Anna Lisa´s hjerteblogg. I dag kom de i posten, søte ikke sant?


Som nevnt i mitt innlegg tidligere i dag, så blir jeg så inspirert av alle de kreative bloggere her inne.


I morgen skal jeg på handletur! Lista er skrevet, og det blir handlet inn til å dekorere påskeegg! Skal til legen på kontroll i morgen, så da må jeg ut allikevel. Skal ha med meg lillepien, så det blir ikke ensomt på handletur:) Vi skal på senteret, og en tur på Hobby Å Sånn, som har mye scrapperier!

I kveld er det tapetsering på gang inne i hyllene på loftet, så jeg er spent :) Skal opp å ta bilder etterpå når han er ferdig.

3 kommentarer:

  1. Å så koselig og kjekt det var å se hjerta mine hos deg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Velkommen velkommen til blogglandia Anita!
    Så fine hjerter!
    Nydelige!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Blogglandia er et morsomt sted å være :D
    Mye som skjer på en gang, he,he.

    Hjertene var jo søte da, og jeg håper at pengene er kommet inn Anna Lisa. Må si at de strikke- larvene dine er også veldig søt ;)

    SvarSlett