torsdag 18. mars 2010

Hjemmebakst og kjærlighet..........

I går kveld, kom min kjære ned fra loftet og sa han skulle lage kanel-snurrer til meg:)

Han kjørte tilogmed ned til butikken kl halv elleve for å kjøpe kanel(som vi selvfølgelig ikke hadde i hus). Baksten tok jo sin tid, men det var verdt det!

Vi kosa oss med hjemmebakst laget med en god porsjon kjærlighet i går kveld.

Det trengs av og til i en slitsom og travel hverdag som vår er for tiden.

Noen ganger er det ikke så mye som skal til :)

3 kommentarer:

  1. hei på de.
    å jeg måtte inn å se på påske eggene dine,
    så fine de ble,er såå moro å gjøre sånt,
    så heldig du var som fikk kanelsnurrer i går da,noen som har det ja..
    jeg ble din følger nå.men et tips.sett dine følgere litt høyere opp på siden din,jeg måtte sååå langt ned for å finne det,
    du har en herlig blogg.
    kommer garantert igjen.
    så må jeg prøve å få ryddet litt i dag,snart helg.
    ønsker deg og dine en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. De kanelsnurrene så utrolig gode ut:)
    Heldig ja...men du trenger og fortjener en slik oppmuntring nå i disse dager.
    Hils Tom og ungene:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig att du ville bli med på min Give away og tusen takk for komentar. Så utrolig fine påske egg du gör,jeg er imponert.Önsker deg en fin kveld og det kanske finns noen boller igjen du kan kose deg med. Klem fra Rachel

    SvarSlett