tirsdag 28. februar 2012

Sanselig Sommer

 er endelig i hus!! Har hatt så lyst på denne boka lenge nå, og endelig er den min:)

 Ny krukke fra Kremmerhuset. Den er liten, så måtte finne en grønn plante som passet:)

 Og valget falt på denne palme-lignende "tusten" her som jeg ikke husker navnet på. Men vi har den på Viola, der jeg jobber av og til:) Koster ikke mye heller.
Syntes det ble fint både jeg og Tom:) Bra når alle er fornøyd!

Her Sanselig Sommer og Udsigt til Sommer.

Skulle så gjerne vært å handlet vilt på Mammut-salget nå, men med bare lommerusk i lommeboka er det liten sjanse for å gjøre seg noen kupp! Hadde sett meg ut 5-6 bøker jeg hadde lyst på:/ Men det kommer vel flere sjanser senere:)

Har fremdeles 3 bøker liggende jeg ikke har fått lest ennå. Skal starte med Linda Olsson "La meg synge deg stille sanger" Noen som har lest den? Vet den var ganske populær for noen år siden ihvertfall:)

Prøver å få Lille-Prinsesse til å sove, men tror ikke hun vil i dag faktisk! Vi har nemlig litt å gjøre i dag.

En fin dag til dere som er innom:)

1 kommentar: