tirsdag 14. februar 2012

Alle HJERTERS dag

Her er Valentins gaven som JEG har kjøpt til min kjære:)
 Han fikk et interiør-blad, Maison og en St.Paulia som jeg har dekorert i dag på jobb!

 Nydelig kort

 Pakket inn selv og greier, hihi:)

Her er morsdagsgaven som jeg fikk av mine håpefulle! Gleder meg stort til å lese den....Bokanmeldelse kommer:)

Henger en smule etter med oppdateringer jeg nå:/ Skal prøve å komme ajour i løpet av noen dager! Har brownies og cupcakes å dele med dere! Samt nydelig tulipanbukett og nye T-lysestaker.....Butikken jeg jobber på(av og til) Og mere kommer!!!



2 kommentarer:

  1. Hei kjære Anita ! ♥

    Jeg er sååå glad for å se deg tilbake på denne bloggen. :) Jeg har lest hvert eneste innlegg, men har ikke fått satt meg ordentlig ned for å skrive. Har vært mye i det siste, og andre ting har måtte gå foran blogging osv.

    Håper dere koser dere masse på valentinsdagen ! ♥

    God klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  2. Så koselige gaver ♥
    Herlig med slike dager hvor man setter litt ekstra pris på hverandre... er så lett og glemme i en hektisk hverdag:)

    SvarSlett