tirsdag 14. februar 2012

Med armen i fatle

I dag fikk jeg en lite hyggelig telefon på jobb.....Fra rektor på skolen der guttene går. Ååååhh, nå er det noen som har vært slem tenkte jeg.
Jeg har en gutt som heter Emil som sitter utenfor kontoret mitt, han har muligens brukket armen!" Fikk jeg beskjed om. Mistet litt mun og mæle egentlig. Følte meg kvalm og usikker. Ble varm og kald på samme tid...Første gang jeg har blitt oppringt og en av barna er skadet på skolen. Har jo selvfølgelig vært noen turer på sykehuset, med sår som måtte syes osv.
Men det var ubehagelig!

Resultatet: lite brudd i albuen, skal tilbake for å undersøke nøyere om 1 uke.
Stakkars gutten min. Mammahjertet blør<3. Å se ungene ha det vondt er det verste jeg vet. Og spesielt når du ikke kan hjelpe på noen måte...


På den andre siden så var det visst litt kult også da! Etter en stund ja;)
Her er han DJ på broren`s bursdag. Nå er hånda i fatle! Blir nok noen rare uker framover med å passe på, og ikke kunne være med på alt som skjer. Fotball, paintball, spille PS3! hjelpe meg, det blir krise:)

Nå er det leggetid her....Skal bli godt å krype godt under dyna med kjærestn som holder rundt meg:) Tenk at jeg er så heldig å ha en kjærest som ligger og holder rundt meg hver kveld!!!!!

4 kommentarer:

  1. Huff da, det var ikke noe hyggelig, slike telefoner er ekle... har hatt noen av de opp igjennom årene vi og:)

    Da blir det noen rolige uker på ham fremover da...

    Ha en fin onsdag ♥

    SvarSlett
  2. Sånne telefoner er ikke noe kjekt nei, har hatt noen sånne her også :( God bedring til gutten din ♥ får håpe det gror raskt og fint sammen igjen! *♥*

    SvarSlett