tirsdag 21. februar 2012

Matilde og smokken(e)

 Her er det kos med smokkene mens vi ser på Dinosaur-toget:)

 Det holder ikke med "bare" 1 smokk! Det må minst være en i munnen og 1 i hver hand:)

Dette har hun nok fra meg:) Jeg hadde det på samme måten! Det hører med til historien at jeg stadig kastet smokkene mine under senga så mine foreldre fikk lite kveldsro etter hva jeg har hørt! Hihi:)

Nå holder jeg på å bake Foccacia...Det blir Lasagne-rester til middag i dag og godt med noe bakt til i tilleg til salat:)

Skal hive meg rundt og lage cupcakes etterpå, for skal besøke en venninne etterpå! Koselig å ha med seg noe godt:)

2 kommentarer:

  1. Næmmen så søtt da, og slik en nydelig liten tulle:) Husker jenta mi hadde det akkurat slik hun også... 3 smokker til enhver tid:)
    Kos dere med lasagne og foccacia...namnam, høres godt ut:)

    Ønsker deg en riktig hyggelig aften med cupcakes og venninneprat:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så søt hun er:)
    Smukkesara - det var jeg og, hihi:)
    Mens snuppa her i huset nektet og ta hverken smukk eller flaske...

    Ha en fin fin kvled ♥

    SvarSlett