torsdag 16. februar 2012

Valentin gaven


Min kjære fikk en lilla St.Paulia til Valentins dagen. Jeg har dekorert den selv(inspirert av Barbro på Viola) Skilt med "I love you"
 Litt tråd for å bygge volum rundt planten, og sølvtråd til slutt. Jeg hengte på et hjerte fra Bloomingville.

Blomsterpotten har nettop kommet inn på Viola Blomster & Interiør. Finnes i 2 str. Jeg skal ihvertfall ha noen flere, for disse var FINE! Så søt med hjerte på:)

Nå skal jeg og Silje snart se reprisen på "Lillyhammer" Fikk ikke sett i går pga FILMFESTIVALEN! Så i kveld blir det kos med beste serien NRK har laget siden "Himmelblå" (som forresten godt kunne bli sendt i reprise nå)

Siste oppdatering på gips-fronten er at det ikke var brudd i albuen LIKEVEL! Det er jo kjempebra, men forstår ikke helt hvorfor de ikke kunne se det med en gang da.... Men Emil er fornøyd for da kan han fortsette med planleggingen av den store bursdagsfeiringen som involverer paintball!

En fin kveld til dere!

2 kommentarer:

  1. Så flott gave:)
    Og så bra at det ikke var brudd!!

    SvarSlett
  2. Håper dere har kost dere med Lillyhammer! Vi lo fælt igår.

    Angående boktips inne hos meg; takk skal du ha, og Saras Nøkkel har jeg allerede lest. For ganske lenge siden, faktisk, så da hadde jeg ikke begynt å skrive om bøker på bloggen min. Jeg synes den var drivende godt skrevet, men den var jo opprivende også, så jeg ble litt "skremt" av den. Den gjorde inntrykk, ja!
    Har akkurat kommet hjem fra lesesirkel, så har mye bokprat i hodet. Veldig artig.

    SvarSlett