søndag 26. februar 2012

Bokanbefaling, ARVEN

Denne boken anbefaler jeg GJERNE!  Her er handlingen kort oppsummert: To søstre. En tragisk familiehemmelighet. En slektssaga om fortidens løgner.
J
I begynnelsen gikk det litt treigt å lese, men det tok seg raskt opp! Denne boken har ALT! Intriger, sorg, glede, kjærlighet, død, mysterier osv....

Handlingen veksler mellom nåtid og fortid. Mange av bøkene jeg har lest i det siste har dette. Jeg liker det ihvertfall:)

Jeg følte ekte glede og sorg når jeg leste boken, og da sier det alt for min del! Når boken er så full av mystikk og følelser, har jeg vanskelig for å legge den bort. Og når du attpåtil tror du har løst mysteriet, kommer det en liten tvist;) Slutten er også litt uventet, men god!

Les den!!

4 kommentarer:

  1. Hei Anita :)
    Takk for tips. Har tenkt å lese denne
    boken og hørt mye bra om den. Skjønne
    bilder under her av Nico også :)
    Ha en fortsatt fin søndag og uke som
    kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Takk for boktipset! :)
    Ha en nydelig kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Takk for boktipset! Denne ser bra ut.

    SvarSlett
  4. Nå har jeg bestilt boka som lydbok på biblioteket. Høres veldig fin ut. Greit at du sa den var litt treg på starten, så er jeg forberedt. Gleder meg! Idag skal jeg starte på en bok jeg tror er morsom; Lottomillionæren.
    Ha en fortsatt fin uke, og håper du også har strålende sol som her på østlandet.

    SvarSlett