onsdag 8. februar 2012

NIB utfordring februar

 Slenger meg med på Norske Interiør blogger sin Februar utfordring. Vi skal vise "vår" vegg. Hos oss er det pasteller nesten året rundt, men det blir litt ekstra til våren.

 Siden jeg er stor fan av Green Gate, pyntes det i hylla på veggen med pasteller, polkadotter og blomster.

 En enkel kvist med kongler er et herlig innslag.

Hjemmelaget egg! Etter julepynten forsvant kom påske-eggene fram. Synes det pynter opp og gjør det litt koselig...

Vi har ikke smart-panel på veggene, dette er malt tapet.

4 kommentarer:

  1. Så kom jeg på igen som fast læser samt linket på min blog dejlig Anita glæder mig til at følge dig som jeg har gjort fra starten.Knus Else

    SvarSlett
  2. Flott innlegg:)
    Herlige vårfarger hos deg ♥

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Så lekkert, helt skjønne farger:)
    Lykke til i utfordringen:)

    Ønsker deg en fin uke videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Så koselig!! og så fint med GG jeg har så lyst på noen kopper der fra=) men det kommer vell en dag det og=) Du må ha en fin dag!

    SvarSlett