fredag 22. oktober 2010

På vår lille tur.....


..ser vi mye fint!
Blant annet dette huset som jeg faktisk er litt forelsket i :) Har gått forbi så mange ganger siden jeg var liten, og det er fortsatt like fint! Det ligger flott til med sol, og det er velholdt.


Matilde og jeg har vært på langtur i dag:) Først i "Vanndamman" og deretter ned til byen. Fikk tatt noen fine bilder i "Vanndamman" som gjenspeiler det fine høst/vinterværet vi har hatt i dag.




Og jeg har avtalt noen spennende møter i dag, som jeg skal fortelle mere om senere :)

Matilde har på seg hjemmestrikket bukse fra Oldemor, kjempesøt anorakk fra Cupcake og lue fra Joha.

Og Matilde har fått sin første TANN i dag!!! Både pappa`n og mamma´n var kjempestolt.

1 kommentar:

  1. Dette var stemningsfulle høstbilder. Og det røde huset ER virkelig koselig. Det er sikkert snille og ordentlige mennesker som bor der.
    God helg til deg.

    SvarSlett