lørdag 31. juli 2010

Min tunika fra Cream...

I dag har vi vært hos fotografen med hele familien! Litt av en utfordring å få alle til å smile pent og sitte pent :) Og ei lita frøken på 4 mnd som skal være opplagt! Men vi fikk det til, og jeg er veldig spent på resultatet :)

Kjøpte meg en tunika fra Cream tidligere, og har "spart" på den til fotograferings-dagen :)
Sånn ser den ut, og jeg føler meg såååå fin i den! Nå skal jeg bruke den ofte :)
Da vi var i Molde sist helg, kjøpte jeg noe på Kremmerhuset som var nedsatt. Har tenkt en stund på å kjøpe dette, så var fornøyd med kjøpet når jeg fikk det rimeligere nå! Duk, brødkurv og en blomsterkasse til(har en fra før også) Og det jeg trodde var 2 putetrekk, viste seg å være 2 duker! Så nå har vi 3 like sommerduker :) hi hi..Lønner seg ikke å ha det travelt!
Jeg jobber med å få header på min nye salgsblogg, samt flere produkter for salg. Det vil også komme en Give Away når den er ferdig! Så FØLG MED :)

4 kommentarer:

  1. hei.
    så koselig med fotografering,
    å nydelig tunika du har kjøpt deg,bruk den masse,den var lekker.
    ha en fin helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig tunika vennen, en sånn vil jeg ha også ! :) Hihi... Merket Cream har mye fint, jeg har en grå cardigan med blonder som jeg syntes er veldig fin. ♥ Danskene er flinke. ;)

    Må bare få gått i gjennom diverse så skal jeg få sendt deg noe lavkarbo tabeller osv etterhvert hvis du fortsatt vil. :)

    Koselig å titte inn til deg igjen Anita ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Ja, glemte en ting... Spennende med ny blogg, gleder meg til å ta en titt på den ! :)

    Ha en fin kveld ! ♥

    Klem igjen ;)

    SvarSlett
  4. Hei hei

    SÅ nydelig tunika

    litt uflaks med "putetrekkene" da
    men fine duker har du i alle fall :)

    sommerhilsen fra anita s

    SvarSlett