fredag 2. juli 2010

En helt vanlig tur????

En helt vanlig tur i parken......

Og dette synet møter oss! En hest med "gladiator" på..... Så kom jeg på at det er 5 år siden klesmerket "Julius Cæsar" ble lansert her i byen (mennene bak er også fra byen). Da det ble lansert på premieren var MIN hest IMPREZA en av hestene som også sto midt i sentrum med en "gladiator" på ryggen :) Har dessverre ingen bilder da jeg sto med hesten selv....Men gutta bak merket vet ihvertfall hvordan de skal få oppmerksomhet :) Tidligere IDOL deltager Bjørn Johan Muri ble sponset av nettop dette merket da han var med på IDOL...




2 kommentarer:

  1. Litt spesiell måte å reklamere for seg sjølv ja. Må ha vært kjekt for deg å delta med din hest den første gongen dei gjorde dette.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  2. Hei! så koselig at du vil delta på min Give Away ☺ Jeg trekker på søndag ☺ Lykke til...
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett