mandag 5. juli 2010

Silje og Compis...

2 gode venner! Størstepien og min mors hund, Compis...
Han er en Tibetansk Spaniel, tofarget Black Tan(tror det skrives sånn) Som regel er "Tibbene" brun av farge, så Compis sin farge er ganske ny og uvanlig ennå. Og han er allerede ettertraktet i utlandet pga den spesielle fargen sin. (sort med sølvfargete/hvite labber) Og stamme-messig er han god i tillegg til en meget fin kropps-bygning.

Men først og fremst er han til kos og hygge for min mamma og samboeren :)
Jeg vil ønske mine nye følgere velkommen :) Så koselig at dere vil følge meg og min hverdag!
Minner også om min GIVE AWAY som trekkes om 3 dager.
Og jeg har glemt å ta utfordringen fra Anette(Hvit Romantikk) og Fru Furu...Beklager men det kommer i kveld. Det har vært en travel tid for meg, men det ser litt roligere ut nå heldigvis :)
Her skinner SOLA og håper den vil fortsette med det. Er ikke helt sommer temperatur, men pytt pytt...Vi kler oss sommerlig likevel i dag :)

3 kommentarer:

  1. For ei fin jente du har ! ♥

    Ikke stress med den utfordringen Anita, ta den når du har tid og lyst. :)

    Ønsker deg og dine en nydelig mandag, kos dere ! ♥

    Goklem fra Anette

    SvarSlett
  2. hei på deg.
    nydelig bilde,å den hunden er vakker,vi har en maken,ja ikke fargene da,så vakker i sort,
    vi hadde en kineser på besøk i november,å rasen er fra tibet og betyr holdt av tibet,de er litt hellige der,blir brikt i klostrene til munkene som puter og dyner,derfor er de så kjælne,de vil varme eierne sine.legger seg gjerne på menneske føtter for å varme dem,vi elsker vat timmi.
    ønsker deg gode dager vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Koselig bilde =) Jeg har aldri sett Tibbene i denne fargen nei, den var kjempefin!Skjønner at den er ettertraktet.

    SvarSlett