mandag 27. desember 2010

Og julefreden senker seg....

God jul alle!

Her har vi egentlig ikke "landet" før 1.juledag. Det har vært en hektisk førjulstid for oss i år, mere enn normalt! Lille julaften var vi ut og handlet de siste julegavene, og JULETREET! I siste liten kan man si, men grunnet oppussing og bilen på verksted så ble det bare sånn i år :) Julegavene visste vi hva vi skulle ha, så det var ikke noe stress med egentlig.


Men jeg tror ikke vi kommer til å ta en oppussings-runde så nært mot jul en annen gang!

Alle fikk fine gaver, og vi hadde en koselig jul-aften med MANGE pakker under treet.


Matilde fikk legge seg tidlig, men jeg tror hun koste seg allikevel :)


Vi voksne hadde blitt enige om ikke å kjøpe julegave til hverandre i år, men sånn ble det jo ikke da :) hi hi.
(vi må kjøpe tørketrommel)
Jeg fikk en lampe som jeg har ønsket meg lenge! Jeg trodde nesten ikke det var sant da jeg pakket den opp :) En lampe fra KARTELL!!! Se bare her så fint lys det er i den :)


Barna fikk ikke så mye leker(heldigvis) men mest klær :) Matilde fikk en kjempesøt kjole fra TINA WOODSTRUP. De har så mye fint både til store og små!

I dag har jeg og Aurora, Tobias og Emil på romjuls-shopping. Gutta kjøpte seg ps3 spill og Aurora Barbie-dukke og klær.

Jeg fikk kjøpt meg en tunika fra PULZE jeg har ønsket meg lenge og en nydelig kjole fra by TiMo. Må vise dere i et senere innlegg:) Kjøpte meg også en bok. Må begynne å lese litt igjen tenker jeg:)

Dagene går med til å slappe av, leke og spille MONOPOL!
Håper jeg får tid til å lage noen flere innlegg før nyttår. Må jo forberede en nyttårs-giveaway også som jeg lovet ;)

Nå skal jeg ta en bloggerunde, og det gleder jeg meg til!

1 kommentar:

  1. Hej Anita, det er rigtig dejlig at høre fra dig.
    Flotte julebilleder og skønt at høre at i havde en dejlig juleaften,juledager.
    Juleknus,kram til jer alle fra bedstemor i Danmark.Ha det rigtig godt alle sammen.

    SvarSlett