onsdag 22. desember 2010

GRATULERER MED DAGEN TOBIAS!


I dag er det nok en bursdag for en av mine håpefulle:)
TOBIAS fyller nemlig 9 år i dag! Gratulerer så mye med dagen din kjære gutten min...Jeg er kjempeglad i deg!
Bursdagen ble feiret på Burger King i helgen, med gode kompiser.

Jeg lovte noen smakebiter fra leiligheten i går, men pc´en jobbet litt imot meg:/
Jeg fikk en sånn "mini" pc fra Acer fra kjæresten i fjor jul, men jeg liker ikke at det er så liten skjerm på den...Så da får jeg bare bruke denne gamle og kjæresten bruke minin! Har en stasjonær som er pakket ned, men vil ikke ta den fram for vi bor så trangt og den vil ta så mye plass dessverre. Så da må jeg bare vente til vi får solgt :) Bra jeg er en tålmodig sjel!!!

Alle trappetrinn kommer på i dag, listverk er heller ikke satt opp ennå.


Jeg kan jo forklare dere litt hva vi har gjort:

Vi har tatt en del av stua og laget et lite barnerom. Så nå ligger vi voksne nede på soverom med Matilde og Aurora har fått et eget lite rom nede der det var stue før.
Så har vi malt veggene på stua hvit, og tapetsert den nye veggen vi har satt opp. (Om noen lurer så er tapet ifra Designers Guild)


Malt vinduskarmer og lister hvite.
Disse søte Trip Trap nissene jeg samler på måtte bare få være med på bildet :)

Så har vi (Tom) laget hull i gulvet/taket til stuen oppe og laget trapp og satt opp inntil veggen.
Stua oppe er ment for at barna skal ha som lekerom/ tv-stue. Og de 3 store barna har soverom oppe.
Vi håper at det skal bli lettere å få solgt når vi har gjort dette, pluss at det blir bedre for oss å bo sånn.

Det mangler jo selvfølgelig å få endel på plass ennå, men det kommer etterhvert. Vi har ikke kjøpt nye møbler, det venter vi med til vi kommer i nytt hus istedet. Men det har jo kostet noen kroner med trapp, maling, tapet osv. Men vi føler at det er verdt det! Hverdagen blir lettere for oss, og det teller jo mye :)
Jeg vil vise dere nye og bedre bilder når vi er helt ferdig...Har ikke fått opp gardiner ennå! Og det ligger verktøy og rot rundt omkring på gulv og stoler:) hehe..
(Bildene er tatt med iPhone)

Takk Turid for hjelp og et puff i riktig retning!
Og takk til kjæresten min som jobber og jobber. Jeg elsker deg!

1 kommentar: