torsdag 5. august 2010

Fars lille skatt...

Her er Far med sin lille skatt. Matilde har blitt 4 mnd allerede og god og rund. Har begynt å bruke str 74(1 år) til henne, for noen av buksene i str 68(6 mnd) er for trange til henne :D

I dag er det fint vær, ikke så varmt som det kunne vært men det holder! Skal snart gå en tur å mate fuglene i Vanndammen...Aurora har en fridag fra barnehagen, og Tobias kjeder seg. Gleder meg til skolestart igjen, for det har vært tungt å ha barna hjemme denne sommeren synes jeg. Mye dårlig vær, ingen ferietur og trang leilighet!

Vi har også begrenset spilletid på pc og Playstation. 1 halv time pr dag, 1 time om det regner mye. Synes det er nok jeg....Og de er flinke til å holde regelen og klager heller ikke over det. Det er viktig å finne på noe selv synes jeg. Å være i aktivitet. Barna er ikke så flinke til det som "før i tiden" :) Husker jeg var ut i gata, og på "hauan" hele dagene. Såvidt tid til å komme inn for å spise!
Minner om min salgsblogg! http://oldemorsminner.blogspot.com/
Selger hjemmelaget, og også nye produkter etterhvert som jeg får bestilt!
Kommer mere for salg senere i dag. Det vil også bli en GIVE AWAY i løpet av neste uke, SÅ FØLG MED!

2 kommentarer:

  1. Koselig bilde av far og datter :)
    Jeg skal handle med deg forresten!

    Snakkes, og en klem sendt til deg!
    Rita :)

    SvarSlett
  2. Takk Rita :) Klem til deg også! Kom på nå at jeg glemte visst å svare deg på sms her om dagen :/
    Hadde vært koselig å treffes i neste uke :)

    SvarSlett