tirsdag 26. oktober 2010

Runde sinkhus!


Har forelsket meg i disse runde sinkhusene jeg :) Er veldig glad i sinkhus for de gir så koselig lys når de er tent med T-lys inni.
Men disse runde gir meg altså en assosiasjon til Mummi-huset!


Og jeg ELSKER Mummi og (nesten) alle som bor i Mummidalen :)

Skulle gjerne bodd i Mummidalen selv jeg, hihi :)Sammen med Mummitrollet, Snorkfrøken, Mummimamma, Mummipappa, Lille My og alle de andre...Ja, selv Hattifnatter og Hufsa skulle jeg nok kunne klare å hamle opp med der :D

Og for de spesielt interesserte så viser de MUMMI på NRK3 hver formiddag mellom 09.00 og 12.00 ;)



(sinkhus har jeg lånt fra Sofies Villa, og Mummi-bilder fra google)

2 kommentarer:

  1. Hei Anita. Tusen takk for koselig helsing
    Ønska deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Sinkhus er så koselig og de runde som du viser her er bare nydelige :)

    Klem

    SvarSlett