tirsdag 6. juli 2010

Peoner og pikekyss.....

Herlige rosa og hvite pikekyss sammen med rosa peoner på et trebrett fra princess...Og liten wall sticker fra Hilde Heimdal.
Senere i kveld kommer bilder fra vi var på TIVOLI i helga!
Så vil jeg anbefale på det sterkeste å se GRØNN GLEDE på NRK1 i kveld 19.30! Mitt absolutt favorittprogram på sommeren :)
I morgen kveld får jeg besøk av mine GODE VENNINNER Nina, Rita og Marianne. Så i kveld skal jeg prøvebake COOKIES! Noen som har ei god oppskrift på lur kanskje?





3 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Virkelig sukkersøtt :))

    SvarSlett
  2. Deilige bilder, kjenner sukkersuget bre seg;)
    Ha en fin-fin kveld!
    Klem, Randi

    SvarSlett
  3. Hei vennen ! ♥

    For noen nydelige bilder du viser, vakkert ! ♥
    Er så fint å dekorere med pikekyss, veldig søtt syntes jeg. ♥ Og pioner/peoner er en av mine aller største favoritter. ♥ Håper du hadde en kjempekos kveld med venninnene dine i går. :)

    Tusen takk for gode ord Anita, de setter jeg veldig stor pris på. :)

    Bloggingen er litt laber akkurat nå pga flere forskjellige ting. Og neste helg reiser vi til Danmark. Men kommer sterkere tilbake etterhvert. ;) Her har vi to feberbarn, Julian på 4 år og minstejenta har begge feber. :( Så vi får se hvordan kvelden/natten utvikler seg her.

    Håper du har hatt en god og fin dag Anita ! ♥

    Gode klemmer fra Anette ♥

    PS: Er litt shopping-gal jeg også, hihi... ;)

    SvarSlett