mandag 5. juli 2010

Utfordring!

Jeg fikk tidligere en utfordring fra Anette (http://hvit-romantikk.blogspot.com/) og Fru Furu (http://familienfuru.blogspot.com/)
Jeg skal fortelle 6 positive ting om meg selv og legge til et bilde jeg er fornøyd med...

Jeg måtte spørre barna og samboeren min! Jeg klarte kun å komme på at jeg er glad i barna og samboeren min, samt familie og gode venner :D

Barna sier:

Kul stil!

Omtenksom

Sterk personlighet

Sta på en positiv måte

Utrolig utholdenhet

Flink med tilbud! hi hi...( jeg elsker å shoppe på salg, og det har barna funnet ut også)

Tom sier:

Smart

Gøyal

Snill

Varm personlighet

Stort hjerte

Pynte freak! :)

Bilde er av meg og min søster LINDA på feiring av hennes 30 års dag for 2 år siden. Synes vi var så fine begge 2 :) Min søster til høyre.

3 kommentarer:

  1. En SKAL si noe fint til en selv!!! Hver dag!
    Så memorer hva barna og mannen din sier, se deg i speilet og gjenta høyt til deg selv... :)

    Girl power er ikke borte med Spice Girls! Hi hi hi...

    Ha ei herlig herlig uke!

    SvarSlett
  2. Gøy å lese om deg,er sikker på at det stemmer,du ser så snill ut atte. Flott bilde av deg og din søster. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Herlige ord fra mann og barn :)

    Et kjempe fint bilde av deg og Linda :)
    Koselig!
    Traff akkurat Linda nå på cubus :)

    Ha en flott dag!
    klem S

    SvarSlett