tirsdag 1. juni 2010

KOMPIS og grillhytte...

I går ble det ikke mye tid til blogging... Jeg var bare en SNARTUR innom "nesten" alle mine favoritter :) Jeg og kidsa måtte "flykte" til min mamma, da samboeren skulle male taket på kjøkkenet. Når vi bor så trangt som vi gjør, var det absolutt NØDVENDIG!

Vi hadde en fin kveld allikevel, og jeg har knipset bilder :) Selvfølgelig måtte kamera med!
Har fått noen fiiine bilder av deres hund, KOMPIS(lillebror) som er en Tibetansk Spaniel.

Han er så herlig! Og så nysgjerrig på Matilde.... Måtte opp i fanget mitt for å snuse og kose litt med lille gullet :) Så forsiktig, men allikevel så ivrig at han ikke visste helt hva han skulle gjøre :) Her er MATILDE og mormor... MATILDE er mest opptatt av KOMPIS som ligger under bordet :) Og så fikk jeg tatt bilder av siste prosjektet! GRILLHYTTA!! Den var stilig...Ser så lite ut utenifra, men masser av plass inne. Det er sitteplass til 12. Tror vi skal invitere oss selv på grillfest der om ikke så lenge, he he....
Samboeren startet i ny jobb i går. Vi er allerede invitert med på familietur til helgen med overnatting :) Vi gleder oss alle mann!!! Det har vært liten anledning til familieaktiviteter den siste tiden dessverre. Så dette blir DEILIG! Og vi har fått billett til årets TAHITI festival, som arrangeres her i byen :) Da skal vi på HELLBILLIES! JIPPI :D
Nei, nå må jeg begynne å rydde etter gårsdagen... Ser ut som det har vært orkan her inne :)

HA EN NYDELIG DAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar