onsdag 16. juni 2010

Ble helt rørt jeg...

Jeg er helt rørt! tusen takk for alle gode ord til meg :) Det betyr mye! Nå skulle det ikke bli et "sutre" innlegg da, men noen følelser snek seg med og da blir det lett sånn, he he.

Jeg kommer fortsatt til å lese andres blogger, og kommentere som før. Men tar bare en liten pause fra meg selv! Og jeg har fått 2 utfordringer fra bloggene "borte bra, men hjemme best" og "hvit romantikk" Og de kommer jeg tilbake på i morgen :)

Nok en gang....TAKK FOR ALLE GODE ORD! Jeg skulle ønske jeg kunne gitt dere alle en GOD KLEM!

4 kommentarer:

  1. Håper det går bra med deg, og gleder meg til du er tilbake med hverdagsbloggingen og de nydelige bildene av barna :)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. hei Anita,
    snufs...nå ble jeg litt lei jeg.skal du slutte?
    å det var trist,men du må jo gjøre som du vil å det som er rett for deg,men håper viirkelig du kommer tilbake,du er det hyggelig bekjentskap.
    stå på vennen,dette kommer du igjennom,
    stor knugeklem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Godt å høre at du ikke blir helt borte fra oss:) Synes det var så leit å høre at du har hatt det stritt, håper ting går seg til etterhvert. Vi er her når du kommer tilbake, og jeg gleder meg til nye innlegg fra deg når du føler for det igjen:)
    Mange klemmer til deg fra meg, Randi:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for vakre ord hos meg. Ble veldig glad for det. Så nydelige små blomster du viser her, passet jo så godt på brettet. Lykke til videre med blogg og hverdag. :)

    SvarSlett