lørdag 13. mars 2010

Tidlig en lørdags morgen......

I dag var vi tidlig oppe, for størstegutten skulle spille fotball-cup. Første kampen var kl 8.00
Gutten spilte godt, og scora også mål. Energien hos gutta var kanskje ikke helt på topp de 2 første kampene, men de kom sterkere tilbake i de 2 siste. Allikevel ble det 1 seier og 3 tap. Jeg tror nok at det å spille så tidlig på morgenen ikke er så veldig produktivt... Må innrømme at jeg satt nok og glippet litt med øynene selv :)
MEN jeg er veldig stolt av gutten min! Han spilte godt, og gjorde en god innsats for laget sitt.

Jeg ble ganske sliten etter dette, og må nok bare innse at jeg bør bare holde meg innendørs framover. Klarer ganske enkelt ikke å gå så mange metrene uten store smerter.
Ser fram til å bli frisk og rask igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar